Før dit barn starter i skole

Som udgangspunkt skal dit/jeres barn starte i skole det år han/hun fylder seks år.

Der er åben for skoleindskrivning i perioden fra den 17. oktober 2022 til den 14. februar 2023.
Når du indskriver dit barn til skole, skal du huske at udmelde dit barn fra børnehaven, og evt. indmelde til SFO, dette foregår via den digitale pladsanvisning.

Forældre skal være eninge om barnets skolegang. Indskrivning skal foretages digitalt.

Når du indskriver barnet, skal du bruge din MitID.
Hvis du ikke har mulighed for at betjene dig selv på nettet, kan du få hjælp i kommunens borgerservice eller på biblioteket.

Skolestarten er for nogle børn ny og spændende, mens den for andre kan være udfordrende. For os er det vigtigt, at overgangen fra børnehave til skole/SFO bliver så god en proces som overhovedet muligt. Læs mere om skolestart ved at klikke på linket her under:

Indskriv til skolestart (bronderslev.dk)