Ordensregler

Skolens regler og normer for elevernes opførsel

1. Vis hensyn og respekt for alle, så alle føler sig trygge
  2. Pas på skolens materialer og inventar. Skolen kan forlange erstatning for materialer, som du har ansvaret for!
  3. Du skal opholde dig på skolen i skoletiden. Du må kun forlade skolen med tilladelse fra en lærer. Elever i 7. – 9. klasse må om fredagen forlade skolen i 10- og 12-pausen.
  4. Det er tilladt at være inde i alle frikvarterer, dog er der udeordning for 0.-4.kl fra påske til efterårsferien. Boldspil, løb og voldsom leg skal foregå udendørs, fortrinsvis i egen skolegård.
  5. Sneboldkamp foregår på græsplænen ud for lærerværelse/bibliotek.
  6. 6.-7. klasserne må spille bold på boldbanen, 8.-9. klasserne på banen længst væk fra skolen fra påske til efterårsferien, 8.-9. klasse må være i hallen i de to store frikvarterer. 4.-5. klasse kan være i gymnastiksalen i de to store frikvarterer fra efterårsferie til påske. Regler for brug af hal og sal udarbejdes særskilt.
  7. Mobiltelefoner skal være slukket i timerne. Ved misbrug af mobiltelefonen kan den inddrages.