SOLSTRÅLEN

Dorte: dorte.svendsen@99454545.dk

Koordinator: jette.hjorth@99454545.dk

Solenstrålens(0.–7.kl.) Åbningstider:
Mandag:(6.00) 6.30-7.45 og lukker 17.00.
Tirsdag: (6.00) 6.30-7.45 og lukker 17.00.
Onsdag:(6.00) 6.30-7.45 og lukker 17.00.
Torsdag:(6.00) 6.30-7.45 og lukker 17.00.
Fredag:(6.00) 6.30-7.45 og lukker 16.30.

Hvis I har brug for pasning mellem kl. 6.00 og 6.30, så skal I søge om udvidet åbningstid. (Spørg Jette)

Takster: (Gælder også i alle ferier)

0-3 klasse: Der er disse valgmuligheder: Op til 10 timer eller over 10 timer (fuld tid)

4.-7.kl.:Der er disse valgmuligheder: Op til 10 timer eller op til 20 timer

Fast personale:
Dorte Svendsen: Leder af SFO Solstrålen, SFO Hedegården samt Thise SFO.
Jette Hjorth: Koordinator i Solstrålen og kontaktpædagog for 3.A. og 4. - 7. kl. og førskolegruppen.
Lene Christensen: Kontaktpædagog for 0.A Susanne Olesen: Kontaktpædagog for 0.B og 2.kl.
Johnny Larsen: kontaktpædagog for 1.kl.
Emilie Schøn: Pædagogmedhjælper og tilknyttet 0.A.
Ida Christensen: Pædagogmedhjælper og tilknyttet førskolegruppen

Dagsrytmen i Solstrålen:

Morgenmad: Kl. 6.00-7.30. Vi serverer gratis morgenmad (havregryn, havregrød og cornflakes)

Det er vigtigt, at børnene kommer ind og siger godmorgen samt trykker sig ind på infoskærmen.

I morgenfritter spiller vi spil, leger i salen, spiser morgenmad, læser, tegner osv. De må gå på multibanen og spille fodbold. (De må IKKE være på legetårnet/legepladsen, parkourbanen og skaterbanen)

Kl. 7.45 Sender vi børnene ned i klasserne, så de er klar til undervisning kl. 7.55.

Børnene skal selv, på infoskærmen i garderoben, trykke sig ind både om morgenen og om eftermiddagen. Husk at sende jeres børn ind og sige farvel, hvis I henter efter skole og ikke har givet besked i AULA komme/gå modulet.

AULA komme/gå:

Holder jeres barn fri, skal til fødselsdag i SFO tid eller er syg, så SKAL I give besked i AULA komme/gå. Vi skal vide dette, da vi har tilsynspligt med jeres børn. OBS: I forhold til MORGEN-SFO, så behøver I ikke give besked om jeres barn kommer/er syg/ eller holder fri.

Vi sender gerne jeres børn til fritidsaktiviteter eller hjem på et bestemt tidspunkt. Dette skal I også give besked om i AULA komme/gå modulet.

Eftermiddagsmad:

Vi tilbyder hver dag eftermiddagsmad til børnene og tilbuddet er forældrebetalt. Vi anbefaler pga. gebyrer, at I indbetaler minimum 100 kr. Børnene må bruge for max 6 kr. pr. dag. Hvis I ønsker at jeres barn må bruge flere/færre kr. pr. dag, så siger I bare til. (F.eks. koster en bolle med pålæg 3kr, frugt 3kr, gulerødder 1kr.) Vi giver besked, når jeres barn har brugt det indbetalte beløb. Vi har også fået mobilepay:192519 – Husk at skrive barnets navn på indbetalingen. Hvis I ikke ønsker at benytte jer af tilbuddet, så er det selvfølgelig helt ok at give jeres barn en eftermiddagsmadpakke med.

Oversigt over ferie og Lukkedage i SFO Solstrålen

Fredag efter kr. Himmelfart, grundlovsdag, 24. december og 31. december SFO lukket UDEN alternativ pasning

Perioden mellem jul og nytår Lukket med alternativ pasning og kun åbent ved behov.

Sommerferien Lukket i uge 29 og 30 med alternativ pasning i SFO - Hedegården og kun åbent ved behov.

De tre dage op til påske, uge 8(vinterferien) og uge 42 (efterårsferien) storebededag (kun 2024) Kun åbent ved behov (betyder at vi åbner et kvarter før første barn er tilmeldt og lukker et kvarter efter at sidste barn står til at blive hentet)

Med venlig hilsen Solstrålen.